درباره ما

درباره بی تو بی کالا فروشگاه اینترنتی B2B کالا به آدرس اینترنتی b2bkala.com ، با بهره‌مندی از تیم جوان، کارشناسان مجرب و آموزش دیده خود، در راستای سیاست توسعه مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی با ارائه خدمات حداکثری به تمامی مصرف کنندگان معتبر از جمله کلیه مراکز پژوهشی، آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، شرکت های خصوصی، صنعتگران و  همکاران دارای پروانه کسب معتبر و تحت نظر اتحادیه اصناف، در امر مشاوره، فروش و ارائه خدمات پس از فروش آماده ی همکاری می باشد.

هدف این مجموعه فراهم نمودن دسترسی سریع، آسان و ارزان به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و پزشکی و مواد شیمیایی از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی می باشد و امید بر آن دارد که بتواند ضمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آسان نمودن شرایط فروش برای همکاران، هر روز خدمات و محصولات بیشتری را به کاربران خود ارائه نماید.

در این میان اعتماد، حمایت و رضایت کامل مشتریان محترم B2B کالا و همچنین ارائه خدمات ارزنده و مؤثر از مهم ترین هدف کارمندان B2B کالا خواهد بود.

روش های همکاری :

فروشگاه اینترنتی B2B کالا از شما همکاران عزیز و فروشندگان مواد شیمیایی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در شهرستان های سراسر کشور دعوت به همکاری به عمل می آورد،

فقط کافیست تا با کارشناسان ما در بخش روش های همکاری ارتباط برقرار کنید تا از شرایط و مزایای همکاری با ما مطلع شوید.

اطلاعات بیشتر:

خواهشمند است در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به آدرس های موجود در بخش تماس با ما مراجعه کرده و سوالات، پیشنهادات یا انتقادات خود را اعلام فرمایید.

تماس با ما

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما تماس بگیرید.