برای مشاوره و همکاری با بی تو بی کالا یا روش های همکاری با سایت بیزینس تو بیزینس کالا زیر نظر شرکت کیمیا نوین  با 33 سال سابقه در زمینه واردات و تولید و صادرات تجهیزات پزشکی، لوازم آزمایشگاهی و مواد شیمیایی در سه شعبه تهران، مشهد و ارمنستان  و کانادا فعالیت می نماید. این شرکت در راستای گسترش کسب و کار و سهولت در فروش و تامین کالای مورد نظر اقدام به همکاری در فروش با کلیه همکاران محترم در زمینه ی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و شیمیایی  می نماید.

این شرکت اقدام به تاسیس فروشگاه های آنلاین برای اهداف متعدد نموده است. از جمله سایت های فعال فروشگاه آنلاین B2B کالا می­ باشد.

شرایط همکاری و خدمت رسانی بی تو بی کالا :

  • درج محصولات به صورت رایگان در فروشگاه آنلاین B2B کالا

همکار محترم در صورت تمایل لطفا کلیه محصولات خود را به صورت فایل PDF به همراه عکس محصول و آخرین قیمت کالا به شماره واتس اپ 09121382216 ارسال فرمایید تا برای فروش همکاری در سایت  بی تو بی کالا قرار گیرد. (سود شرکت کیمیا نوین درصد تعریف شده همکاری می­باشد). قبل از فروش کلیه محصولات توسط تیم فروش مال کالا از شرکت تامین کننده استعلام موجودی و قیمت روز می­ شود.

  • درج محصولات در فروشگاه آنلاین B2B کالا

مشاوره و همکاری با بی تو بی کالا بر اساس جدید ترین سایت فروشگاهی دنیا به صورت Business to Business  طراحی شده است. همکار محترم شما براساس پکیج انتخابی­تان می توانید تعداد مشخصی محصول شرکت­تان (از یک تا بی نهایت)  را در سایت وارد نمایید. کلیه مراحل درج محصول و فروش از طریق درگاهی که به طور اختصاصی برای شرکت شما تعریف خواهد شد توسط شرکت شما انجام می­شود. در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی ما در کنار شما خواهد بود.

  • درج محصولات در فروشگاه آنلاین Canadadray

سایت canadadray در راستای حمایت از تولید ملی به سه زبان انگلیسی، عربی و روسی به طور اختصاصی برای فروش محصولات ایرانی به سراسر دنیا طراحی شده است.

در صورت صلاح دید همکاران کلیه محصولات تولید داخل شما روسی بارگذاری می گردد تا بعد از ثبت سفارش کالا بتوانیم جهت صادرات آن کالا اقدام نماییم.