پزشکی

برند وی مکس فیتنس

برند وی مکس فیتنس

از ویژگی های v max fitness استفاده از فناوری ویبره بدن است که از سلامت و رفاه کاربران خود پشتیبانی می کند.

کیفیتی که می توانید اعتماد کنید:

شما در v max fitness می توانید پیشرفته ترین و با کیفیت ترین محصولات را که حداکثر سود و ارزش را برای مشتریان دارد ، پیدا کنید. v max fitness در سال 2000 تاسیس شده و در کانادا و ایالات متحده ، تامین کننده اصلی تجهیزات تناسب اندام است.

دفتر مرکزی برند وی مکس فیتنس در “ریچموند” قرار دارد ، دستگاه های وی مکس طراحی شده است برای کاربری خانگی ، کلینیک های پزشکی و برنامه های تجاری.

v max fitness دستگاه های ارتعاش بدن را از مراکز توزیع خود به خانه ها ، باشگاه های تناسب اندام و سر تا سر کانادا و ایالات متحده منتقل می کند.

v max fitness دارای نمایندگی هایی است که تجهیزات این برند را به طور خرده فروشی هم ارائه می دهد. تجهیزات v max fitness به نو آوری و پیشرفت فناوری ارتعاش بدن در کل بدن کمک می کند. تجهیزات برند وی مکس فیتنس مغرون به صرفه هستند و نتایج برتر را بدست می آورند.

برند وی مکس فیتنس

انواع محصولات وی مکس فیتنس:

تردمیل A1 PRO SMART

غلتک SYNC

پد راحتی برش PULSER 2

انواع ماشین آلات وی مکس فیتنس:

PULSER 2 – SHIPS – TRIO 2 –ELITE 7 –Q 2 PORTABLE – Q 5 PORTABLE –PRO DUE – TRIO – WAVE ULTRA PORTABLE –Q 7 PORTABLE –PULSER –ELITE 300 –I 25-ELITE-300 BUNDLE –Q 2-

جمع بندی:

تکنولوژی سکوی دستگاه ویبره برند وی مکس فیتنس به این شکل است: هر دو پا همزمان به سمت بالا یا پایین حرکت می کند. تکنولوژی لرزش این دستگاه به صورت عمودی ، خطی یا رو به بالاست و باعث انقباض کششی – رفلکس قوی در رشته های عضلانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *